Muistojen Galleria

Joitakin kuvia vuodesta 2015 tähän päivään.

LC Kemin Merenhelmen naiset kävivät kahdeksan hurjan joukolla ryöstämässä vain kahdeksan päivää hallussamme olleen ritarikilven 18.10.2023
Matti Alanärälle luovutettiin 25v. leijonana olosta chevron-merkki 18.10.2023
Osa paikalla olleista veljistä 27.8.2023 Louella Maaseudulta käsin- messujen liikennevalvontaan valmistautumassa.
Helmikuussa 2023 juhlistettiin lion Olavi Lampisen syntymäpäiviä.
Jäseneksi 2023 otettiin Markku Nieminen. Kummi Erkki Alakuijala.
Pikkujoulut 2021.
2021 lahjoitettiin Lassilan oppilaille liikennevihkoset. Jakamassa lionit Matti Alanärä, pres.Esko Linna ja Veikko Laakso.
Puunkaadot/poistot ovat jokavuotista aktiviteettia. Ammattimies Veijo Nurmikumpu kiipeää ja ka rsii ja alastullessa pätkii. Me muut siivoamme eli kannamme risut ja oksat pois.
2019 hurjat taas ryöstöpuuhissa. Kilpi Keminmaahan!
2019 syksyllä vaihdettiin hallitus näin tyylikkäästi Martinkarissa.
2018 Tornion naiset kävivät onnistuneella kilven ryöstöretkellä.
Näin jaettiin stipendejä v.2018 malliin.
Jokavuotinen Kärppä-matsi alkaa olla jo perinne. Tässä v.2018 mallia.
Presidentti Veikko Laakso puhuu Keminmaan Lions Klubin 60v.juhlissa.
Taisi Kemin leidit käydä ryöstämässä kilven meiltä...
Ritarikilpeä ryöstämässä Rovaniemellä.
Ja saatiinhan se kilpi, vaikka vähän punoittavin poskin siitä piti taistellakin!
Keminmaan Citymarketissa kuutio, johon voi pudottaa joko suoraan rahallista tukea tai sitten pullonpalautuskuittinsa. Joka sentti menee keminmaalaisille lapsille, nuorille ja vähävaraisille. Kuvassa kuutiota huoltaa Hannu Salo.
Presidentti Jouni Jakovlev lahjoo Esko Heinosta ja Ilkka Marttalaa.
Helmikuussa 2017 vietiin pitkospuutarpeita Kallin luontopolun varrelle odottamaan asennusta.
Toukokuu 2017. Melvin Jones - plakaatti.
Aikoinaan kokoonnuttiin Pohjanrannassa. Nyttemmin jo edesmennyt lion Ilmari Karila pitämässä puheenvuoroa.
Veikko Puijola pukinvirassa Keminmaan kunnanvirastolla pidetyissä pikkujouluissa.
Lioneja Esko Ylipiessa (rip) ja Reijo Virkkula on muistettu lahjoista päätellen ilmeisesti ikävuosiensa perusteella.
Pitkään oli kirkkovene klubilla, mutta vähäisen käytön johdosta luovuttiin siitä 2015. Joka kevät se "tervattiin" ja huollettiin kyllä.